Beotel ADSL

Odlučim ja da isprobam taj Beotel ADSL kao novi korisnik. Ako me pitate zbog čega, zbog toga što daju 6 meseci gratis. Samim tim mesec dana neta na godišnjem periodu košta oko 700 dinara, a ne 1400, što je naravno kul (1 mbit). Mnogi to povezuju sa time što Beotel pokušava da nabifla korisnike pa da se bolje proda, ali mene to iskreno ne interesuje u ovom trenutku. I šta se dešava, podnesem ja zahtev Beotelu, ali “just for fun” i na Veratu. Prođe dan, javlja se Beotel – IMATE mogućnosti za ADSL, dođite da potpišete ugovor. Ja kao, ok, vidi al’ su brzi. Setim se da prethodno povezivanje sa Sezamom, Eunetom i Telekomom (čoveče, al’ imam iskustva) nije išlo toliko brzo, jedno nedelju dana sam čekao na odgovor.

Krenem ja put najbližeg Beotela, dobar dan dobar dan, evo maila, imam mogućnosti, evo podaci itd. Kažu – platite pretplatu sad, ona kreće kad vas puste u sistem ADSL-a. Ja kao – “molim?” i onda dobijem objašnjenje da po poslatom upitu treba da prođe 3 do 15 dana da bi ADSL bio aktiviran. Ja rek’o – otkud to? Do sad sam zaključivao ugovor sa Eunetom, Sezamom i Telekomom, i od trenutka kad su me pozvali i kad sam došao, prolazio je max jedan dan do aktivacije. Kaže – “tako je sada”. Ja kao, ok, ko bi ga znao, možda je Telekom stvarno izmislio neku novu toplu vodu.

Prođe 2-3-4 dana od tog trenutka, kad stiže meni mail od Verata, kaže – “NEMATE mogućnosti za ADSL, ali smo više nego raspoloženi da vam ponudimo naš Wi-Max”. Razmišljam se ja, reci koji jadnici, kao “nema mogućnosti”, hoće da mi samo uvale Wi-max, a naravno da ima mogućnosti, rek’o mi Beotel.

Dolazi polako i taj famozni 15. dan od zaključenja ugovora, još nema interneta. Odlučim ja da pozovem korisnički servis.

– Dobar dan, dobar dan, da proverim za ADSL, taj i taj broj.
– Aha, pa vi ste podneli zahtev tog i tog datuma, a realizuje se u roku od 3 do 15 dana.
– Pa da, i upravo je prošao 15. dan. Takođe, zašto jednostavno niste rekli “realizacija je 15 dana, a ne od 3 do 15, kada svi znamo da je to 15 a nekada i više?”
– A pa gospodine, niste dobro razumeli, 15 RADNIH dana.
– Znači, treba da čekam skoro mesec dana na aktivaciju?
– Pa da … znate, pošto evo to nije aktivirano, proverićemo o čemu se radi, pa se javite kada prođe 15 radnih dana.

Naravno, javljam se posle 15 radnih dana, jer se ništa nije dogodilo.

– ADSL bla bla bla ne radi bla bla bla 15 dana bla bla bla
– Aha, evo, evo, samo da pogledam … da, evo, sačekajte trenutak
* pušta mi muziku i čekam 3-4 minuta *
– Znate, izgleda da postoji neki problem, sada ćemo da urgiramo, pa se javite sutra.

Sutradan:

– ADSL bla bla ubiću vas bla bla je*o vas telekom bla bla
– Jao, pa znate, Telekom je nama rekao da IMA mogućnosti, ali ustvari NEMA, hehehe, pa ako možete dođite i vratite opremu u Beotel
– … ali, kako nema, rekli ste da ima mogućnosti?
– Pa znate, da, mi smo proveravali i imalo je, ali eto, sad nema, njihova je greška (nekad čovek ne zna da li se stvarno vade na telekom ili su ovi krivi, ne znaš ko je gori)

I onda mene “udari”:

Oni jadnici ladno najverovatnije svima koji nisu na dvojniku i staroj centrali “na drva” kažu da “IMAJU TEHNIČKE MOGUĆNOSTI” da bi korisnika “uvezali” za sebe, ovaj potpisao ugovor I PLATIO, i tek onda nakon toga kreću zapravo u pravi upit prema Telekomu i rezervaciju ADSL-a. I onda pošto im Telekom odbije jer nema parica, oni u dobrom broju slučajeva ovako izrade ljude.

Da ne govorimo što je izgleda Verat ustvari bio “good guy” koji je prvo poslao zahtev, video da nema mogućnosti pa ponudio Wi-Max, da ne govorimo što sam siguran da ovo što radi beotel nije baš po zakonu (bilo bi možda da mi nisu uzeli pare i tražili potpisivanje ugovora), da ne pričamo što je potpuno lićimurski i demonski da nekoga drže “na kratkom lancu” skoro mesec dana a da on ne može da potraži alternative za internet pristup, i još mnogo toga drugog.

Videćemo baš šta će da urade ovi novi što su kupili domaće provajdere, kako će oni prihvatiti “tržišnu utakmicu” u Srbiji, a posle i borbu sa Telekomom. Da ne bude samo – “vidi ovaj narod što sve možeš da mu radiš, diži cene, snižavaj kvalitet usluge!”.

2 Comments