Home

Kontrole saobraćajne policije

Nije mi jasno zbog čega se i dalje trtimo kako ćemo novim zakonima i pravilnicima uspeti da nešto promenimo po pitanju saobraćaja, ako oni koji kontrolišu isti, obavljaju kontrole na mestima gde im je zgodno ili gde će lako uhvatiti nekoga u prekršaju kako bi mu uzeli keš? Svako ko se nešto više vozi kolima otprilike zna gde se mogu naći policijske patrole koje motre na prekoračenje brzine, vožnju žutom trakom i slično. I onda recimo, saobraćajci stoje tamo kod Vera u Denkovoj bašti (posle ATŠ škole) i hvataju one koji voze žutom trakom, i naravno to rade zato što je to ona žuta traka sa “ograničenim trajanjem” tj. ne smete tuda da vozite od 14 do 18h recimo. I onda se oni u 17:30h nacrtaju i pokupe par nesrećnika koji tuda idu. Pa onda, kada idete novim obrenovačkim putem, zbog toga što je to put u naseljenom mestu, iako okolo nema ničega dokle pogled seže, ograničenje je 80 kilometara na sat. Naravno, panduri stanu tamo na parking i hvataju sve koji voze preko te brzine, i uzmu pokoji dinar. A da ne govorimo da sam lično video kada “obična” vozila koja piče preko 100 nisu zaustavili. I sad, umesto da se zabodu negde gde zaista znači da budu tu jer postoji opasnost za sve učesnike u saobraćaju, njima je baš kritična tačka ravan put bez pešaka bilo gde na vidiku.

Ili, ne moraju da budu negde gde je baš opasno (mada bi trebalo) ali ajde da budu na mestima gde nesavesni vozači svojim ponašanjem blokiraju saobraćaj ili ga usporavaju. Kao kada u nekoj od prometnih ulica hoće da skrenu levo tamo gde ne smeju. Na takvim mestima mislim da nikada nisam video policiju. Neke lokacije poput Bulevara JNA kad skreću u recimo Ohridsku ali iz pravca Slavije, pa recimo levo u Majke Jevrosime iz Kneza Miloša iz pravca glavne pošte i tako. Ali zato važno da stoje na početku Cvijićeve kad se skreće iz Vanizelosove (valjda se sad tako zove) gde ljudi i iz leve trake skreću desno, na jednom prilično nebitnom mestu. Jednostavno – stoje tamo gde mogu da na’vataju vozače koji ni sami ne znaju šta smeju a šta ne zbog konfuzno projektovanog saobraćaja i pravila na tom delu.

OK, znam, otkrio sam toplu vodu, ali prosto čemu onda obavezne prve pomoći, lanci i koješta drugo, kao i novi pravilnici, zabrana razgovora mobilnim pešaku koji prelazi pešački i slične bravure.

To Top