Telekomova prinudna naplata – nastavak (update!)

Kao što sam napomenuo kada sam napisao članak “Telekomova prinudna naplata“, dalja borba sa povraćajem novca i dobijanjem te potvrde da su novac uzeli bez razloga zasigurno neće biti jednostavna, i nije nimalo. Evo šta se dogodilo u međuvremenu.

Dobijemo mi tako informaciju finalnu kako ćemo doći do potrebne potvrde kao i informaciju da se taj zahtev uputi na korisnicki.biznis@telekom.rs. Naravno, ne budem lenj, skuckam sve naširoko i nadugačko, kako sam ja to umem, čitavu situaciju, objasnim slučaj itd. I sad, čekam odgovor. Čovek bi pomislio da postoji neki propis ili pravilo u kojem roku moraju da odgovore, ali naravno, nedelju dana prolazi bez ikakvog odgovora.

Šaljem još jedan mail, sa upitom:

Poštovani,
Još uvek nismo dobili odgovor na upit ispod, pa me interesuje kada možemo očekivati odgovor?

Opet, dva dana ništa, kad eto odgovora od telekoma, naravno, potpuno generičkog:

Oбавештавамо Вас да је упит прослеђен надлежној служби Телекома Србије која ће Вас након решења захтева обавестити у што краћем року.

Zapravo, odgovor i font maila su toliko genijalni, da moram da okačim screenshot.

Da li ste slučajno pomislili da ću nakon ovako genijalno skuckanog maila za kojeg se neko potrudio da ga posebno “uredi” ovim divnim fontom i bojom dobiti ubrzo odgovor? Naravno da ne! I dalje čekam na isti, NEDELJU DANA KASNIJE! Znači, trenutno preko 15 dana je potrebno telekom korisničkom servisu da reši moj problem, koji zapravo i nije tako veliki problem. Videćemo koliko će to sve da traje, a ja odo’ da im pustim još jednu poruku “podsećanja radi”.

update: Ne znam da li je zbog objavljivanja na beep!-u ili je čista slučajnost, tek, pre nekoliko minuta su mi se javili dobri ljudi iz telekoma.

Telekom: Dobar dan, u vezi prinudne naplate, potrebno je da nam dostavite potrvrdu iz banke da vam je pokrenuta prinudna naplata kao i potvrdu da ste novac uplatili, da bismo vam vratili novac.

Ja: Ali novac je već vraćen, to nije problem, meni je potrebna potvrda da ste novac uzeli greškom odnosno greškom pokrenuli prinudnu naplatu, da bi se taj podatak izbrisao iz registra, pogledajte, piše u mailu.

Telekom: Ah da, vidi stvarno, znači novac vam je vraćen? Da, da, evo piše ovde “Molimo vas da nam izdate potvrdu da je prinudna naplata pokrenuta greškom” … Ništa, moraću ponovo da vas pozovem kasnije kada ja to proverim.

Znači – nastavlja se!

Update 2: Vrlo brzo me je ponovo pozvao iznova momak iz telekoma i evo odgovora – JA treba da idem do Privrednog suda jer oni izdaju potvrdu o greškom pokrenutoj prinudnoj naplati i potom OPET JA treba da to nosim u Agenciju za prinudnu naplatu. Znači, čak i kad oni pogreše, JA treba da se cimam okolo. Ne bi me čudilo i da sud te neke potvrde naplaćuje, ali zaista nemam nameru da to platim. Javiću kako je prošlo!