Home

Suptilno “guranje” proizvoda

Ja danas u apoteci, gledam svoja posla, konstatujem kako je to jedna od poznatijih apoteka koja radi 00-24 i u kojoj noću “bolesnici” dolaze po “lekove” (obratite pažnju na navodnike) i dok mene uslužuje jedna apotekarka, druga je već neko vreme zauzeta drugom “klijenticom”. I ja vidim tu se već raspreda neka priča – “A recite mi, jel imate neke tablete za zdravlje kože i kose?” pa onda “a šta je tačno u njoj?”, pa onda “jel imate neku sa koenzimom Q-10?” pa onda “A kako ona deluje” itd. Pa kad je to završila, onda ide dalje – “A recite mi, neki set vitamina za žene, jel imate nešto od toga?”, “A kako deluje?”, “A koliko se pije dnevno?” itd. I dok ja čekam da stignu neki lekovi “od iza”, i dalje osluškujem šta se događa – “A recite mi, ako sada ja uzmem ovu kremu anti-age, šta biste mi preporučili za regulaciju u menopauzi?” itd.

Već vidim i ovoj iz apoteke neprijatno, smorila se, ne zna šta više da kaže, ova je davi kao zmija žabu 15 minuta. I u jednom trenutku, kaže “klijent” – “E dobro, da vam se predstavim. Ja sam ta i ta, i radim za Farmanovu. Pošto ste preporučili dva naša proizvoda među ovima za koje sam vas pitala, dobili ste nagradu tu i tu, koja je predviđena za farmaceuta koji predloži dva proizvoda iz naše game. Da ste predložili sve naše proizvode, onda biste dobili ovo, ali ovako ste dobili ovo. Što je takođe super nagrada, ali eto … hehe! Doći će naš komercijalista sa kojim radite i doneće vam nagradu tokom sutrašnjeg dana”.

I ja razmišljam – koji genijalan način da utičeš na mišljenje apotekara i da ih nateraš da predlože tvoje proizvode a ne neke druge, i na taj način se boriš sa konkurencijom koja, makar po pitanju farmaceutskih sredstava nikad nije manjkala.

To Top