Drugari iz Parking servisa nastavljaju da me iznenađuju. Da su barem prijatna iznenađenja, pa ni po jada, što bi rekao naš narod… Najnoviji slučaj, iako nije direktno povezan sa mnom, pokazuje da, kad javno preduzeće nešto hoće, onda i može.
Čovek ima uredno plaćenu mesečnu kartu za parkiranje u drugoj zoni, u centru grada. Ostavio je automobil na parking mestu i otišao na odmor. Kada se vratio sa godišnjeg odmora, automobila nije bilo. Naravno, pomislio je na najgore, pa je obavestio policiju da mu je automobil ukraden. Međutim, ubrzo saznaje da auto ipak nije ukraden, već ga je odneo pauk. Kako, zašto, upitao se, kao i svako drugi, da bi saznao šta se u međuvremenu dogodilo.
Naime, u blizini njegovog parking mesta, i mesta na kojem živi, nalazi se jedna banka. Ta izvesna banka podnela je zahtev da dobije rezervisana parking mesta ispred svoje poslovnice, i zahtev je odobren. Nakon nekoliko dana, pojavili su se neki fini ljudi koji su od regularnog mesta na kojem je parkiran automobil, napravili rezervisano mesto – obrisali oznake zone, a belu boju pretvorili u žutu. Šta se dalje događa? Po nečijoj prijavi (banke, parking servisa, inspekcije, pandura koji su tuda prolazili), Pauk i inspekcija se pojavljuju i odnose čovekov auto, koji je od trenutka “prefarbavanja” parkiran na pogrešnom mestu. Sve to naravno ne bi bilo ništa TOLIKO strašno, da čovek odlazi u Parking servis uz “kuc, kuc, dobar dan, dobar dan, napravili ste grešku, vratite mi auto”, Parking servis kaže “Ah moj gospodine, naravno, evo vašeg automobila”. Logično, takav scenario se nije dogodio, već čovek dobija info kako mora da plati i kaznu i “taksu za odvoženje” jer je bio nepropisno parkiran a oni sve radili po zakonu (što, kada gledate na papiru, i jeste slučaj).
Onda on kreće po raznoraznim inspekcijama i “zaštitnicima građana”, gde dobija čak i odgovore kao što su “vi prvo izmirite sva dugovanja prema Parking servisu i policiji, pa onda možete da se žalite”. Naravno, jadan čovek, uvidevši da nema ništa od bagre sa kojom “pregovara”, plaća kaznu i uzima svoj auto, ali ne bez borbe – prijavljuje slučaj i medijima. A mediji ko mediji, ipak predstavljaju malo “svetlo na kraju tunela”, pa sve to dolazi na televiziju i u novine. Kako to naravno biva, ubrzo se javlja i Parking Servis sa “Mi se izvinjavamo, vratićemo novac gospodinu, pošto je očito da nije bila njegova greška u pitanju”.
Naravno, siguran sam da novac ne bi vratili da je u pitanju bio neki tunjavi baja koji je platio kaznu i rekao “neka, bolje ovako, da nemam problema nekih posle”. !#%”$&%!#$&&”#$”#